The way to the sea…

RSP - Reinhold Staden Photography - Bronze Dunes
Developing my personal style

A personal style… hard to find… I will go for black and white / monochrome and one selective color. Bronze. I have prepared 20 new or reworked images which will illustrate the new… my new style. You will see one image per day… for the next 20 days. Not sure if it will work out. 🙂 But I am excited to share them with you. Smiles. Reinhold

This is image 1/20.

11 thoughts on “The way to the sea…

  1. Mir gefällt dieser Stil ausgezeichnet, Reinhold! Dieser Bronze-Touch hat eine tolle Wirkung innerhalb der s/w-Szenerie! Ich freue mich entsprechend schon sehr auf die nächsten Bilder dieser Art!

    LG Michèle

    • Vielen Dank, Michèle. War Zeit. Es genügt nicht “nur gute Fotografien” zu machen. Der Wiedererkennungswert ist auch wichtig. Und das habe ich in den letzten Monaten vernachlässigt. Das werde / muss ich ändern und mit dieser Serie werde ich es versuchen. Unter den nächsten Fotos sind einige “Bekannte”. Ich habe diesen Stil schon “unterbewußt” in einigen Fotografien vorher genutzt. Es bleibt spannend und mal schauen wo es mich hinführt. Freue mich wenn Dir der neue Stil gefällt. Ein schönes Wochenende und liebe Grüsse. Reinhold…. und ich hoffe das Wochenende die Zeit zu finden Deine spannende Reisedokumentation zu lesen. Drüber geflogen bin ich schon. Aber das reicht nicht!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s