16 thoughts on “In the Moor

  1. Sehr schönes Spiel aus frei schwebender Form des Motivs und dessen Farbe. Ungewöhnlich für deine Bilder, dass eine einzelne Farbe so ausschlaggebend für das Bild ist. Ich kann auch gar nicht sagen warum die Farbe mich bewegt. Weil sie ruhig ist und trotzdem lebendig?
    LG, Markus

    • Erinnert mich an die Szene aus “Herr der Ringe” als Frodo den toten Krieger im Moorwasser sieht. Ich habe an diesem grauen Tag nur Bilder mit diesem rot-braun gemacht. Eine ganze Serie. Cool das es Dir auffällt, Markus. LG. Reinhold

    • Thanks, it was one of these days… no light, just fog and gray clouds. And suddenly the ice cold water in the moor and the grass came together and created a nice composition. It is always worth to go out and to look around. 🙂 Greetings. Reinhold

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s