18 thoughts on “Fragile

    • Danke, Markus! Ich brauchte mal etwas Klarheit… und wenn es nur auf dem Photo ist. 8 Internet Portale für die Ferienwohnung bestückt! Von grauenhaften Clients bis altbackenen Clients. Alles dabei. Nur kein guter Client. Aber ab dem kommenden Wochenende ist Licht im Tunnel und dann bin ich auch wieder aktiver hier in unserer Welt der Fotografie! Liebe Grüsse. Reinhold

    • I am so happy. Finally we got cold and snowy weather. I was there this morning and the water in this place was frozen. Half of our lake is covered with ice. Very promising. Thanks, Karen. Greetings. “Frozen” Reinhold 🙂

      • In glad you are so excited by the freezing weather. I have the air conditioning on because it’s so hot. At least when its so cold is very photogenic. I guess that’s why you are excited. 😊

    • Danke! Heute morgen war die Stelle schon zugefroren. Es war um 7:00 Uhr so bitterkalt dort. Mein iPhone hat sich abgeschaltet. Aber ich bin so happy… endlich Frost und Schnee. Hoffentlich hält das noch ein bisschen an! Liebe Grüsse. Reinhold

      • Ja Reinhold. Auch hier ist’s nun eiskalt geworden. Hoffentlich kommen die Jungtiere durch. In der City gibt’s junge Nilgänse, Küken …
        Verrückte Zeiten.
        LG Ulli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s